FREDAGEN DEN 13DE

Hej goingar .
Idag har jag inte gjort så jättemycket, var ute med Wilma och Vicki förut & vi tog en promenad till ICA, för att köpa jordgubbar , men såklart hade dom inte det. Så vi gick till Netto, men där var dom ju såklart slut också? Så det blev inga jordgubbar. :(
Vid sex så åkte jag och pappa hem till gammelfarmor, för hon fyller år idag. Där firade vi henne ungefär till nio, då jag och pappa tog en promenix hem förbi Ica och köpte godis ♥ När vi kom hem så såg vi Bilar 2 och nu ska jag snart sova.
Imorgon kanske det blir VBG och vårcupen (en gymnastiktävling) men just nu så är det ingen som vill följa med. Får väl åka dit själv då.. hahaha aja, vi får se.
VI HÖRS, PUSS.


söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0