YOU GOT THAT ONE THING

Hej på er!
Jag passade på att blogga lite nu på Sofias dator, medans Frida håller på och städa.
Gårkvällen var hur mysig som helst. De kom hit vid sex, och så käkade vi tacos och myste, körde "Jag har aldrig" och pratade om allt möjligt.
Därefter spelade vi Just Dance, på Wii. Det var det roligaste spelet någonsin!! Jag mååååste köpa det! Vi dansade ungefär en timme sen så satte vi oss i Hobbyrummet och busringde till lite folk, haha. ;) Frida, Maria och Sofia somnade vid ungefär två, medans jag, Jennifer och Carolin var uppe till fyra och kollade på Big Brother. Bästa programmet någonsin ♥

Tack för en uuunderbar kväll, ni är bäst!
Vi hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0